• 2020

    Whatever Dance Toolbox - web aplikacija

    PROJEKT

    AKTUALNO

    Točno deset godina nakon prvog objavljivanja i njezine primjene u praksi pojedinačnih umjetnika i velikih edukacijskih ustanova, softverska alatka WHATEVER DANCE TOOLBOX 2020. godine postaje ponovno svima dostupna kao besplatna web aplikacija, a uz nju i novi, revidirani Priručnik, na hrvatskom jeziku.

    Whatever Dance Toolbox je web-aplikacija, tehnološka alatka koja u mnogočemu funkcionira kao interaktivno ogledalo. Alatka je razvijana tijekom niza godina kroz radioničku suradnju s brojnim korisnicima/ama različitih stručnosti i interesa, u zemlji i inozemstvu. Zahvaljujući kontinuiranom interesu i dijalogu između programera Daniela Turinga, nas i korisnika/ica, WDT je danas dostupan i kao softver otvornog koda i kao besplatna web-aplikacija čija je namjena proširenje polja istraživanja plesa i pokreta, praktična podrška učenju, proizvodnji, razvoju i analizi koreografskih materijala te razvoju kreativnog mišljenja i stvaranja u interaktivnom okoliš.

    O alatki su rekli: 

    "Whatever Dance Toolbox predstavlja jedinstvenu priliku za učenje i poučavanje pokreta za sve zainteresirane studente. U povijesnom smislu, WDT se referira na materijalna istraživanja čistog pokreta koji vuče porijeklo u poetici umjetnika-ca 1970.-tih kao i na video estetiku pionira digitalne umjetnosti. To distinktivno poetičko obilježje upakirano je u obliku jednostavnog, intuitivnog korisničkog sučelja koje potiče na eksperimentiranje i igru u procesu donošenja koreografskih odluka." 
    Scott deLahunta, pokretač istraživačkog projekta o koreografiji i tehnologijama Motion Bank, istraživač pri Centru za istraživanja u plesu Sveučilišta u Coventryju i pri Sveučlištu za primjenjene znanosti u Mainzu

    "How can various technologies, from the more conventional to the very new, be used to archive, share and understand dance movement? How can they become part of new ways of creating dance? What does this tell us about the ways in which technology is part of how we make sense and think? Well-known choreographers and dance collectives including William Forsythe, Siohban Davis, Merce Cunningham, Anne Teresa De Keersmaeker and BADco. have initiated projects to investigate these questions, and in so doing have inaugurated a new era for dance archives, education, research and creation. Their work draws attention to the intimate relationship between the technologies we use and the ways in which we think, perceive, and make sense"
    - iz knjige Transmission in Motion, ur. Maaike Bleeker, Routledge London, 2016.

    Web aplikacija s novim izdanjem Priručnika na hrvatskom jeziku realizirana je u sklopu programa Razvoj publikeMinistarstva kulture RH.

    Zatvori

  • 2019

    Nemogući plesovi

    INSTALACIJA

    PROJEKT

    AKTUALNO

    Ove (kompozicije) su namjerno teške toliko koliko sam ih mogao načiniti jer smatram da smo okruženi vrlo ozbiljnim problemima u društvu i skloni smo misliti da je situacija beznadna te da je nemoguće učiniti nešto što bi sve okrenulo kako treba. Stoga mislim da ova glazba, koja je gotovo nemoguća, nudi trenutak prakticiranja nemogućeg.
    John Cage

    Nemogući plesovi izvedbeni je rad koji je nastao povodom izložbe posvećene američkom postdramskom kazališnom kolektivu Goat Island i premijerno je izveden u svibnju 2019. u Chicago Center for Culture. Rad je temeljen na dokumentaciji i partiturama sekvence "Impossible Dances" ("Nemogući plesovi") iz predstave Goat Islanda The Sea & Poison i zapisima Johna Cagea uz njegovu kompoziciju Freeman Etudes.

    U Nemogućim plesovima tragali smo za novim oblicima prakticiranja nemogućeg. Nemogućnosti se otvaraju u izvedbenom prevođenju koreografije u koreografiju, zapisa u pokret, pjesništva u izvedbu. Nemogućnosti su nužnosti jer, dok srljamo prema uzavreloj planeti, ništa nije urgentnije od susreta bezbroja nemogućnosti.

    Režija: Goran Sergej Pristaš
    Dramaturgija: Tomislav Medak
    Koreografija i izvedba: Nikolina Pristaš, Ana Kreitmeyer, Zrinka Užbinec, Marta Krešić
    Video: Goat Island, The Sea & Poison
    Produkcija: Lovro Japundžić

    CHICAGO
    Premijera: 24.05.2019. u 20 sati / Prije izvedbe bit će održan razgovor s umjetnicima koji vodi Erin Manning s početkom u 19 sati
    Reprizne izvedbe: 25.5. u 19 sati i 26.5. u 14 sati
    Chicago Cultural Center, Sidney R. Yates Gallery, 4. kat Sjever, Chicago

    ZAGREB
    Premijera: 01.06.2019. u 19 sati
    Hala V (Tehnički muzej) – u sklopu programa 20. Platforma.hr

    Projekt su podržali Gradski ured za kulturu Grada Zagreba i Ministarstvo kulture Republike Hrvatske.

    Rad kolektiva BADco. podržava Zaklada Kultura nova.

    Zatvori

  • 2017

    Vremenske bombe

    PROJEKT

    Trodijelni film Vremenske bombe sniman je na tri lokacije u Hrvatskoj na kojima postoji snažna veza ili tendencija uvezivanja industrijske arhitekture, propale proizvodnje i institucionalizacije suvremenih umjetničkih praksi. BADco. je, zajedno s nekoliko pozvanih umjetnika (Slaven Tolj, Nataša Antulov, Platforma 9.81 itd.) naselio te prostore tijekom 24 sata i u njemu izvodio i snimao elemente svojih predstava, organizirao projekcije filmova, diskusije i rad sa filmskim statistima, specifičnim filmskim radništvom u vremenskoj strukturi osam sati rada, osam sati nadogradnje, osam sati odmora.

    Prva lokacija na kojoj se snimalo je riječka tvornica Benčić - novi Muzej moderne i suvremene umjetnosti. Druga lokacija je zagrebački Centar za nezavisnu kulturu i mlade Pogon – Jedinstvo koji je također bivša tvornica, a danas mjesto na kojem se razvija budući socio-kulturni centar. Treća lokacija je nikad dovršeni Dom mladih u Splitu. Pod motom Institucije treba graditi, rad nastaje kroz (i reflektira) hibridnu formu filmskog seta kao izvedbe te proizvodi dvoznačnu ulogu filmskih statista kao radnika na filmu i plaćenih gledatelja izvedbe.

    Režija: Goran Sergej Pristaš
    Fotografija: Dinko Rupčić
    Montaža: Jelena Modrić
    Produkcija: BADco., Kava Film, WHW, Platforma 9.81 i Drugo more

    Zatvori

  • 2016

    Institucije treba graditi

    PROJEKT

    AKTUALNO

    Institucije treba graditi hibrid je žive izvedbe, filmskog seta i privremenog nastanjivanja prostora napuštenih tvornica ili nedovršenih javnih zgrada, prostora koji su svojedobno bili prostori industrijske proizvodnje, a danas bi trebali služiti kulturi ili kulturnih prostora koji su slaveći industrijsko doba poprimali utopijske formate. Rekonstrukcijom prizora triju predstava BADco. Institucije problematiziraju napeti odnos rada i umjetnosti kroz našu blisku povijesti, koji se simptomatski ogleda i u nedovršenom stanju triju građevina. Prvi dio trilogije realiziran je u rujnu 2015. u prostorima bivše tvornice Rikard Benčić u Rijeci, drugi dio 27. veljače 2016. u Domu mladih u Splitu u suradnji s Platformom 9,81 a treći dio u zagrebačkom Centru za nezavisnu kulturu i mlade POGON, to jest bivšem pogonu tvornice Jedinstvo, 04. ožujka 2016.

    Zbivanja uključuju i diskusije o društvenim i ekonomskim aspektima umjetničkog rada, naloga produktivnosti te valorizaciji umjetničkog rada kroz neestetske sfere društvene proizvodnje. U diskusijama sudjeluju umjetnici i kulturni radnici, kulturolozi i analitičari koji promišljaju poziciju kulture u društvenom sistemu, nove institucionalne modele i probleme institucionalizacije suvremene umjetničke prakse.

    Zatvori

  • 2013

    Prirodu treba graditi

    PROJEKT

    Umjetničko-ekološko kampiranje na Jakuševcu 14.-15.09.2013.

    Prirodu smo navikli shvaćati kao nešto što je "tamo", drugdje od nas, izvan kulture, čovjekovog upravljanja i gdje je svaka promjena samo negativna. Međutim, u divljini koju čine i ljudi i životinje, kako kapital, tako i kultura, koliko ekonomski interesi, toliko i politička (samo)volja, nema više onog drugog mjesta prirode, kao što nema niti mjesta isključive čovjekove dominacije. Između sajmišta rabljene robe i odlagališta smeća skloni smo prepoznati samo jedan korak u procesu gomilanja otpada. Pozivamo Vas da zajedno barem privremeno naselimo prostor tog koraka i otvorimo pitanja kako drugačije odlagati otpad i kako drugačije vidjeti prirodu. Pozivamo Vas na 24-satno kampiranje na livadi između Savskog nasipa i rijeke Save, pored zagrebačkog komunalnog odlagališta otpada Prudinec/Jakuševac i sajma rabljene robe Hrelić. Naselimo kroz 24 sata jednu od ekološki najproblematičnijih zagrebačkih zona zajedno s umjetnicima, aktivistima i stručnjacima koji će tijekom 24-satnog programa izvesti svoje performanse, izložiti radove i otvoriti diskusije na teme ekologije i grada, otpada i njegovog zbrinjavanja. Pridružite se u kampu svojim šatorom, kamp kućicom ili vrećom za spavanje, sudjelujte u diskusijama, pratite izvedbe i provedite noć na lokaciji privremenog umjetničko-istraživačkog kampa. Projekt Prirodu treba graditi posvećen je upravo preminulom umjetniku i prijatelju, Željku Zorici Šišu, čiji će performans 12 stolica biti izveden prema njegovim uputama u okviru kampa. Cijelo zbivanje uokvirit će 24-satna izvedba predstave Ima li života na sceni? BADco., a svoje će umjetničke intervencije i radove izvesti medijski umjetnici Ana Hušman i Davor Sanvinčenti, glazbenici Alen i Nenad Sinkauz te likovni umjetnik Slaven Tolj. O problematici zbirnjavanja otpada govorit će Tomislav Tomašević iz Zelene akcije, Saša Avirović iz čakovačkog komunalnog poduzeća ČAKOM i Svjetlana Lugar ispred projekta Mamutica za čist okoliš. Također, u nedjelju ujutro Parkticipacija, udruga za promicanje urbane agrikulture, održat će dvije kratke radionice na temu Hrana a ne smeće: Kućno kompostiranje i sijanje u reciklirane posude. Kamp će biti postavljen na livadi između Savskog nasipa i rijeke Save, preko puta sajma rabljene robe Hrelić i s pogledom na zagrebačko komunalno odlagalište otpada Prudinec/Jakuševac, od 14. rujna u 10 sati do 15. rujna u 12.00.

    Organizacija: BADco. uz pomoć Zelene akcije.

    Program

    10.00 BADco.: SURFACE FORENSICS
    11.00 NASTAMBA
    12.00 BADco.: SLOBODNO TIJELO
    13.00 BADco.: BUDUĆI PRATRAGOVI I
    14.00 BADco.: ONAJ KOJI NEDOSTAJE
    15.00 BADco.: PHILIP MARLOWE
    16.00 BADco.: AEOLIA
    17.00 12 STOLICA, performans prema prijedlogu Željka Zorice Šiša
    17.45 BADco.: BUDUĆI PRATRAGOVI II
    18.00 izlaganje: Tomislav Tomašević (Zelena akcija): SMEĆE I GRAD
    19.00 BADco.: BREATHING:OUT:STAGE:FRIGH
    19.15 izlaganje: Saša Avirović: PRIMJER DOBRE PRAKSE GOSPODARENJA OTPADOM - ČAKOVEC
    20.00 Slaven Tolj: DIJAGNOZA
    20.30 BADco.: PASTORALA
    21.00 Ana Hušman, Alen i Nenad Sinkauz: TOLIKO PITANJA, zvučni performans
    21.30 BADco.: STVOR
    22.00 Alen i Nenad Sinkauz: KONCENTRAT, zvučni performans
    23.00 BADco.: POSTAJANJE ČOVJEKOM
    23.30 BADco.: POSLJEDNJA VHS SNIMKA SA ZEMLJE S KOMENTAROM JACQUESA DERRIDE, 2011.
    24.00 BADco.: KRAJ
    06:03 Davor Sanvičenti: PRIRODU TREBA GRADITI
    08.00 12 STOLICA (nastavak), performans prema prijedlogu Željka Zorice Šiša
    09.00 BADco., Alen i Nenad Sinkauz: BUDUĆI PRATRAGOVI III
    10.00 radionica: Parkticipacija: HRANA A NE OTPAD: KUĆNO KOMPOSTIRANJE I SIJANJE U RECIKLIRANE POSUDE

    * podrška: 7 ležalja iz iz eko-umjetničkog projekta Reciplaža, autori: Darko Fritz, Sanda Hančević, Valerija Jurjević, 2008-11.

    Zatvori

  • 2008

    Whatever Dance Toolbox

    PROJEKT

    AKTUALNO

    Whatever Dance Toolbox

    Whatever Dance Toolbox is a set of software tools designed for the analysis and development of dance and movement. Six tools included in the suite can help dancers and choreographers devise, develop and rehearse dance, but can also be used in dance education or by non-dancers to explore movement. The suite is a product of a long-standing collaboration between BADco. and German human-machine interface developer and artist Daniel Turing, and it reflects some of the mutual concerns with the dancer-computer interaction and choreographic thinking.

    Using Whatever Dance Toolbox in rehearsal dancers can manipulate the image of movement and work with an ”active mirror” to produce qualities that they cannot produce on their own. Body is placed inside a different relation to its environment, which, in turn, determines and changes its expressiveness. Tools employ visual analysis, tasks and temporally manipulated reproduction of captured images to allow dancers and choreographers to study and complexify their movement and composition. The machine-factor generates an organization of choreographic elements different and alien to what other choreographic methodologies can produce.

    Free download and easy setup

    Whatever Dance Toolbox comes on a free Ubuntu GNU/Linux LiveCD that you can insert into your computer’s CD/DVD drive and boot into the operating system without having to install it on your computer’s hard drive. All you will need to start working on Whatever Dance Toolbox is a computer with a CD/DVD drive connected by a FireWire cable to a video camera and, preferably, a video projector or a large screen.

     

    Whatever Dance Toolbox can be either downloaded or can be ordered on a CD with a manual written by BADco.

    For the latest version of Whatever Dance Toolbox contact: badco@badco.hr

    You will need to burn the downloaded file onto a blank CD as an image or create a bootable USB flash drive. You can use either the CD or USB flash drive to boot your computer into the Whatever Dance Toolbox environment.

    Detailed introduction and instructions can be found in our Whatever Dance Toolbox – Manual. The electronic version of the Manual can be downloaded here.

    Note that the electronic version of the Manual does not include methodological exercises that BADco. has developed and that you can use to develop your own work. As the tool is intuitive, you can develop your own exercises, but should you wish to benefit from our experience you can order the Manual as a book.

    Order Whatever Dance Toolbox Manual

    Based on the experience of using Whatever Dance Toolbox in our own work and facilitating numerous workshops with the tool, we have developed a set of exercises that can help you in your work. You can order the physical copy of Whatever Dance Toolbox Manual that includes our methodological exercises and a CD with the software suite, please write to badco@badco.hr

    The price for the Manual is €30 for individuals and €60 for institutions (packaging and postage not included).

    ISBN: 978-953-56603-0-9

    Whatever Dance Toolbox – Workshops

    If you are interested in organizing a Whatever Dance Toolbox workshop for your students, your dancers, your non-dancers, your scholars, your visual artists, your audiences, we have done a number of Whatever Dance Toolbox workshops tailored to different groups. Please write to us at badco@badco.hr

    You can also check out the article by Lise Amy Hansen and Andrew Morrison mentioning Whatever Dance ToolboxMaterializing Movement—Designing for Movement-based Digital Interaction (International Journal of Design, Vol 8, No 1, 2014)

    Zatvori

  • 2007

    Simetrije

    PROJEKT

    Simetrije – o objektno-orijentiranom kazalištu

    prezentacija radionice :: četvrtak, 10.01.2007. u 18:00 :: MM Centar, Studentski centar :: Savska 25

    “Mi želimo pokušati sljedeće: tamo gdje činjenične stvari nisu uspjele pokušajmo s problemskim stvarima… Predugo su objekti bili krivo opisivani kao činjenične stvari. To je nepravda prema njima, nepravda prema znanosti, nepravda prema objektivnosti, nepravda prema iskustvu. Oni su puno zanimljiviji, raznolikiji, neizvjesniji, složeniji, dalekosežniji, heterogeniji, rizičniji, historičniji, lokalniji, materijalniji i umreženiji od bijedne verzije kakvu su nam filozofi i predugo nudili.”

    Bruno Latour, From Realpolitik to Dingpolitik – or How to Make Things Public

    U svom dosadašnjem radu izbjegavali smo mobilizirati objekte u izvedbeni svijet naših predstava. Specifičan interes za ono ‘kako’ kazališnog čina, za eksperimentiranje plesnim pokretom i za kolektivno autorstvo u središte izvedbe stavljao je subjektivnost i relacionalnost izvođača i publike. Dok nas je umjetnička preokupacija udaljavala od rada s objektima u izvedbi, ni ograničena dostupnost kazališnih prostora u radu beskućničke skupine nije dopuštala eksperimetiranje s materijalnim svijetom kazališta kao objekta.

    Stoga smo istraživačkim radom i radionicom na temu “Simetrije – o objektno-orijentiranom kazalištu” željeli napraviti zaokret prema problematici objekata i objektnosti u kazalištu. Potaknuti Latourovom kritikom tradicionalnog asimetričnog poimanja odnosa čovjeka kao subjekta i stvari kao objekta u kojem se čovjeku pripisuje moć djelovanja, a objektu pasivna instrumentalnost, željeli smo objektu pristupiti kao djelatnoj i problemskoj stvari. Nije nas zanimao objekt kao kazališno sredstvo, instrument za iskazivanje manipulativnevještine, oslonac za izričaj, već objekt kao akter u kazališnoj proizvodnji.

    Prezentacija projekta predstavila je ‘nalaze’ do kojih smo došli pristupivši našim predstavama, radnim prostorima i tematskim preokupacijama kao djelatnim i problemskim stvarima: kako ti objekti djeluju, otvaraju probleme, usložnjavaju, proizvode, uvjetuju i kakve specifičnosti izvedbenosti oni stvaraju.

    Projekt “Simetrije – o objektno-orijentiranom kazalištu” realiziran je uz potporu Ministarstva kulture RH i Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba.

    Realizaciju projekta pomogli su International Festival, Centar za kulturu Novi Zagreb i Kultura promjene Studentskog centra.
    Zahvaljujemo Martenu Spangbergu, Toru Lindstrandu i Florianu Malzacheru.

    Zatvori

  • 2006

    Pregovor

    PROJEKT

    performans u sklopu projekta Rječnik rata - Dictionary of War, Steirischer Herbst, Graz, Austrija

    13.-14.10.2006.

    Rječnik rata je suradnička platfoma 100 koncepata na temu rata koja se predstavlja u Grazu, Frankfurtu, Munchenu i Berlinu. Sudjeluju znanstvenici, umjetnici, teoretičari i praktičari. Formati uključuju predavanja, performanse, filmove, čitanja, te koncerte koji se izvode u strogom abecednom redu. Rječnik rata preispituje realnost koja zamagljuje postojeće odnose moći što više mi govorili o ratu i miru.
    Projekt će uz izvedbenu implementaciju uključiti dokumentiranje koncepata, diskusiju na internetu uz video zapise, te tiskano izdanje.

    http://www.steirischerherbst.at

    Zatvori

  • 2005

    BADco… 2005… DIJELJENI PROSTOR

    PREDSTAVA

    INSTALACIJA

    PROJEKT

    tiskara Borba, Preobraženska 6
    ulaz u vežu s Cvjetnog trga


    prostor je otvoren od 09. prosinca 2005. u 18:00
    10. – 14. prosinca 2005. od 12:00 do 22:00

    Projekt …2005… skupine BADco. ostvaren uz podršku Nevidljivog Zagreba, Platforme 9,81, podnaslovljen kao dijeljeni prostor, svojevrsna je kompleksna instalacija naseljena projektima, oblicima rada i komunikacije te suradničkim modulima karakterističnim za djelovanje skupine, a kojim BADco. obilježava završetak svoje prve petoljetke.

    U prostorima bivše tiskare Borba, danas u vlasništvu TISKA, tijekom šest dana članovi skupine i suradnici na dosadašnjim i budućim projektima otvorit će vrata u prezentacije istraživačkih projekata, predstava, arhiva, instalacija, performansa, videa itd. i na taj način pokušati prezentirati kompleksnost odnosa unutar skupine, autorske i kolektivne pozicije, procedure razvoja projekata, ali i pokrenuti diskusiju na teme koje se čine relavantnim kako za rad skupine, tako i za širi umjetnički kontekst. Program podijeljen u šest dana tematizirat će nadovezivost i funkcionalnost umjetničkog istraživanja, kompleksne sklopove izvedbe, izvedbene mašine te različite aspekte komunikacije neuspjeha i krize unutar projekata, skupine i javnosti.
    Šestodnevni program uključuje pet predstava, šest instalacija, pet prezentacija istraživanja, dvije javne diskusije, predavanje, koncert, niz video projekcija i stalnu DVDteku s radovima BADco. i njihovih suradnika. Pored članova BADco. u projektu sudjeluju Simon Bogojević – Narath, Damir Gamulin, Daniel Fischer, Oliver Frljić, Helge Hinteregger, Emil Hrvatin, Ana Hušman, Oliver Imfeld, Damir Bartol Indoš, Aleksandra Janeva, Ivan Marušić – Klif, Petar Milat, Goran Petercol, Vedran Peternel, Platforma 9,81, Silvio Vujičić i brojni drugi.

    Program:

    _ 09.12. 10.12. 11.12. 12.12. 13.12. 14.12.
    Arheologija površine 18-22 12-22 12-22 12-22 12-22 12-22
    Synchronicity 18-22 12-22 12-22 12-22 12-22 12-22
    Untitled Experiments 18-22 12-22 12-22 12-22 12-22 12-22
    Bez naziva 18-22 12-22 12-22 12-22 12-22 12-22
    Fleš-Rebro 18-22 12-22 12-22 12-22 12-22 12-22
    Arhiva Nevidljivog Zagreba 18-22 12-22 12-22 12-22 12-22 12-22
    Fleshdance 20:00 _ _ _ _ _
    memories are made of this… _ 12:00 _ _ _ _
    Untitled Experiments _ 12:30 _ _ _ _
    Istraživanje u umjetnosti _ 13:00 _ _ _ _
    Čovjek.Stolac _ 20:00 _ _ _ _
    Deleted Messages DVD _ _ 12-19 _ _ _
    Solo Me _ _ 13:00 _ _ _
    2 + Walk This Way _ _ 20:00 _ _ _
    KA.ES Nepokretnost _ _ _ 17-19 _ _
    Sans Titre _ _ _ 19:30 _ _
    Žena Bomba _ _ _ 20:00 _ _
    Lost in Translation _ _ _ _ 14-16 _
    A Theoretical Tool _ _ _ _ 17:00 _
    Rebro kao zeleni zidovi _ _ _ _ 20:00 _
    Slagalice i neslagalice _ _ _ _ _ 18:00
    shared drop 2 space bottom _ _ _ _ _ 20:00
    dvd teka / izložba dizajna / semantički oblaci 18-20 12-19 12-19 12-19 12-19 12-19

    U prostoru Tiskare će svakodnevno biti otvorene izložba plakata BADco. projekata, te DVD-teka sa snimkama BADco. predstava i radovima naših suradnika koje možete slobodno pogledati po vlastitom izboru.

    Zatvori

  • 2005

    DELETED MESSAGES DVD

    PROJEKT

    Deleted Messages

    Interaktivni video DVD Deleted Messages je nastao kao navigacijski zapis istoimene predstave zagrebačke skupine BADco. u suradnji s video-umjetnicom Anom Hušman. Predstava je snimana s tri kamere koje su se, zajedno s publikom, kretale u prostoru izvedbe, te četvrtom, “nadzornom” kamerom čiju sliku obrađuje softver za praćenje intenziteta kretanja njemačkog medijskog umjetnika Daniela Fischera. Gledatelj ima mogućnost u praćenju zapisa mijenjati kuteve gledanja, odnosno različite poglede kamera na izvedbu.

    Interaktivni video DVD Deleted Messages predstavljen je na međunarodnom festivalu digitalne izvedbe TECHNE06 u Istanbulu 17. -22. travnja 2006.

    Zatvori

  • 2002

    BADCO. + EKS-SCENA: WATT+EAU

    PROJEKT

    Četiri koreografije izvedene u sklopu Urbanog festivala 2002. dio su javne prezentacije procesa rada mladih koreografa i dramaturga u suradnji s BADco. i eks-scenom, te uz podršku Akademije dramske umjetnosti iz Zagreba i Imaginarne akademije u Grožnjanu, gdje je rad i počeo. Relociran u Zagreb, projekt ne teži reinskribirati lokacije svojom prisutnošću ili tematizirati ‘autentičnost’ grada/iskustva, već istražiti odnos privatno/javno, te odnos do prostornosti u kontekstu današnjeg tehno-globalizirajućeg svijeta, gdje ideja fiksne geografske lokacije ili čak fiksnog identiteta postaje zastarjela, reakcionarna u novoj mobilnoj kulturi.



    Sudionici: Sandra Banić, Selma Banich, Maja Drobac, Iva Hladnik, Ivana Ivković, Ivana Karačonji, Ana Kreitmeyer, Nina Kurtela, Petra Kurtela, Goran Manić, Natalija Manojlović, Silvija Marchig, Ana Markić, Barbara Matijević, Tom Medak, Roberta Milevoj, Iva Pavičić, Željka Sančanin, Maja Sviben, Lana Šarić, Sanja Tropp, Andrija Turčin, Alen Zanjko

    Zatvori