BADco. je kolaborativna izvedbena skupina koja radi u Zagrebu. Jezgru skupine čine: Ivana Ivković, Ana Kreitmeyer, Tomislav Medak, Goran Sergej Pristaš, Nikolina Pristaš i Zrinka Užbinec.

Od svog osnutka u 2000. godini, BADco. se kroz suradnju troje koreografa/plesača, dvoje dramaturga i jednog filozofa, uz producenta skupine, sistematično bavi istraživanjem protokola izvođenja, predstavljanja i gledanja strukturirajući svoje projekte unutar različitih formalnih i percepcijskih odnosa i sklopova. Rekonfiguracija etabliranih odnosa izvedbe i publike, propitkivanje perspektivnih datosti i arhitektonike izvedbe, problematizacija komunikacijskih struktura – sve to čini BADco. međunarodno relevantnim umjetničkim fenomenom i jedinstvenim izvedbenim doživljajem.

Skupina je do sada napravila slijedeće predstave i instalacije: Čovjek.Stolac (2000.), 2tri4 (2001.), Diderotov nećak ili krv nije voda (2001.), Solo Me (2002.), Rebro kao zeleni zidovi (2002.), Walk This Way (2003.), Misa (za predizbornu šutnju) (2003.), Deleted Messages (2004.), Fleshdance (2004.), memories are made of this… izvedbene bilješke (2006.), Stanje br. 2 (2006.), Promjene (2007), 1 siromašan i jedna 0 (2008), Liga vremena (2009.), POLUINTERPRETACIJE ili kako objasniti suvremeni ples nemrtvom zecu (2010.), Točka sabiranja (2010.), Odgovornost za viđeno: Priče iz negativnog prostora (2011.), Tamno i natrag (2012.), TVolution will not be televised (2013.), Dodatak histerije, ubrzanja… – melodrama (2013.), Strgane izvedbe (2013.), Manje zlo (2014.), Crtač (2015.), Stranac (2015.), Spore (2016.), Ispravci ritma (2017.), Vremenske bombe (2017.), Iskop (2018.), Nemogući plesovi (2019.), rePUBLIKA U ORKESTRU (2019.) i Rad panike (2020.).

Predstave i instalacije BADco. izvedene su u: Zagrebu, Dubrovniku (Art radionica Lazareti), Rijeci (Male scene, Drugo More, Riječke ljetne noći), Puli (MKFM), Osijeku (Barutana, HNK Osijek), Umagu (Zlatni lav), Zadru (Zadar snova, Monoplay festival), Karlovcu (Free Dance Festival), Sisku (KKV), Rovinju (Blitz festival), Splitu (Dom omladine), Pragu (Dance Zone, 4+4 Days in Motion), Varšavi (Rozdroze Festival), Londonu (The Place/Aerowaves, Chelsea Theater), Greifswaldu (Tanztendänzen), Amsterdamu (Julidans), Luksemburgu (Coeur des Capucines), Sibiu (International Theatre Festival), Bergenu (BIT, Oktoberdans), New Yorku (PS122, La MaMa), San Diegu (Sushi), Berlinu (Podewill, Sophiensalle / Tanz im August, Volksbühne), Beču (Tanzquartier Wien, GarageX), Ljubljani (Cankarjev dom/Exodos, Aksioma, Stara Elektrarna / Maska), Sarajevu (Narodno kazalište Sarajevo / Dani hrvatske kulture), Novom Sadu (Infant, Balkan Dance Platform, PerArt / Srpsko narodno pozorište), Beogradu (Kondenz Festival, BITEF teatar / TkH), Piranu (Tartini theatre), Ateni (BYCEM, Kulturni centar Onassis), Talinu (Kanuti Gildi Saal), Klaipedi, Gdansku, Liepaji, Kopru, Podgorici (FIAT), Skopju (Balkan Dance Platform), Stuttgartu (Treffpunkt), Rigi (Homo Novus), Constanti, Regensburgu (Donumenta), Grazu (Steirischer Herbst), Odessi, Istanbulu, Madridu (In-presentable), Tromsu (Radstua), Exeteru, Bathu, Lincolnu (LPAC), Ankari, Roubaixu (Les Reperages), Kopenhagenu (Metropolis Biennalen), Goteborgu (SKOGEN), Skegnessu, Ghentu (CAMPO nieuwpoort), Akçakoci, Ünye, Çamlıhemşinu, Hopi, Batumiju, Štokholmu (Orionteatern, Theater Guillotine, MDT), Veneciji (54th Venice Biennale), Kortrijku (BUDA), Caenu (Centre Chorégraphique National de Caen), Bilbau (Alhóndiga)…

Umjetnici

  • Ivana Ivković

    Ivana Ivković je diplomirala na odsjeku dramaturgije na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Bivša je glavna urednica časopisa Frakcija (2008.-2012.) i koordinatorica programa Centra za dramsku umjetnost. Objavljuje u nizu hrvatskih i stranih publikacija (Vijenac, Kretanja, Maska, The Drama Review, TkH…). Suautorica je niza umjetničkih projekata BADco. od 2004. Redovito sudjeluje na međunarodnim festivalima, simpozijima i konferencijama.

  • Ana Kreitmeyer

    Ana Kreitmeyer (1977.) plesna je umjetnica i izvođačica, članica je izvedbenog kolektiva BADco.

    Interes za tijelo provodi kroz različite prakse, od izvođačke do koreografske, od pedagoške do društvene. Kao ko-autorica djeluje kroz kolektiv BADco. od 2003. godine, a samostalno razvija nekoliko koreografskih radova. Autorica je predstava Prema početku, Zastoji, Točka sabiranja, KontAkt 1, Pijane šume i kratke koreografije Možda jednom.

    Angažirana je u polju javnog djelovanja plesne scene u Zagrebu, dugi niz godina djeluje kroz upravna tijela Udruge plesnih umjetnika Hrvatske, trenutno je na poziciji predsjednice udruge.

    Certificirana je voditeljica ContaKids metode.

    Paralelno s radom u polju plesne umjetnosti stječe akademsko obrazovanje završenim Edukacijsko - rehabilitacijskim fakultetom u Zagrebu.

  • Tomislav Medak

    Tomislav Medak je filozof s posebnim interesom za političku filozofiju, medijsku teoriju i estetiku. Koordinator je teorijskog programa i izdavačkih aktivnosti u Multimedijalnom institutu u Zagrebu.

    Zagovornik je slobodnog softvera i slobodne kulture. Voditelj je hrvatskog projekta lokalizacije Creative Commons licenci. Digitalni je knjižničar-amater projekta Memory of the World. Aktivist je inicijative Pravo na grad.

    Član je kazališne skupine BADco.

    Više možete saznati na njegovoj osobnoj stranici koja uključuje i niz tekstova.

  • Goran Sergej Pristaš

    Dramaturg i profesor na Akademiji dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu. Suosnivač i član BADco.-a, kolektiva za izvedbene umjetnosti. Predsjednik Osnivačkog odbora centra za umjetnička istraživanja pri Sveučilištu u Zagrebu. Programski koordinator u Centru za dramsku umjetnost (CDU) od 1995. do 2000. Predsjednik Odbora CDU-a od 2000. do 2007. Prvi glavni urednik (1996.-2007.) Frakcije, časopisa za izvedbene umjetnosti.

    Jedan od pokretača projekta Zagreb – Kulturni kapital Europe 3000. S vlastitim i suradničkim projektima (BADco., Frakcija) sudjelovao je na Venecijanskom biennaleu 2011., Documenti 12, ARCO-u te brojnim festivalima i konferencijama. Od 1990. do 1992. bio je direktor SKUC teatra. 1993. dramaturg i član umjetničkog vijeća &TD teatra. Od 1994. do 1999. dramaturg je kazališne skupine Montažstroj. Napisao je nekoliko kratkih scenarija za dokumentarne filmove koji su osvojili nagrade na međunarodnim festivalima. Kao dramaturg, sudjelovao je u mnogim plesnim i kazališnim produkcijama.

    S Bojanom Cvejić uredio Parallel Slalom. A Lexicon Of Non-aligned Poetics, TkH, Beograd / CDU, Zagreb, 2013. i Tomislavom Medakom Time and (In)Completion: Images And Performances Of Time In Late Capitalism, BADco., Zagreb 2014.

  • Nikolina Pristaš

    Nikolina Pristaš je plesačica, koreografkinja, suosnivačica izvedbenog kolektiva BADco. i docentica na odsjeku plesa Akademije dramskih umjetnosti u Zagrebu. 

    Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (Engleski jezik i književnost i Komparativnu književnost), završila osmogodišnji program plesne Škole Ane Maletić u Zagrebu.

    Od 2000.g. do danas sve svoje umjetničke interese ostvaruje kroz suradnju s članovima kolektiva BADco. i njihovim brojnim umjetničkim suradnicima. Razlozi tome su mnogi: od prijateljstva do dijeljenog etosa rada i ideoloških uvjerenja preko sklonosti eksperimentiranju, želje za učenjem i pomicanjem granica vlastitog razumijevanja izvedbe, plesa, koreografije, teatra, suradnje.

    Specifičnost umjetničkih uvida i znanja proizvedenih u BADco. kroz niz kazališno-plesnih predstava, video instalacija, tematskih simpozija, umjetničkih radionica i nekolicinu tiskanih publikacija omogućili su Nikolini pozive s nekih od prestižnih umjetničkih akademija i škola u Europi da gostuje kao predavačica i ostvaruje umjetničke projekte u nastavnoj praksi (npr. Justus Liebig University – Giessen, P.A.R.T.S. – Brisel, The Danish National School for Performing Arts – Kopenhagen…).

  • Zrinka Užbinec

    Zrinka Užbinec je plesna umjetnica i izvođačica s koreografskim interesom. Članica je kolaborativne izvedbene skupine BADco. Formalno plesno obrazovanje stječe završenom Školom suvremenog plesa Ane Maletić te nastavlja s neformalnim obrazovanjem pohađajući brojne radionice u zemlji i inozemstvu iz suvremenog plesa, ali i srodnih mu izvedbenih i teorijskih područja. Do 2013. godine, bila je jedna od koordinatorica Eksperimentalne slobodne scene, ekscene, nezavisne organizacije za promicanje plesne i drugih izvedbenih umjetnosti. Surađuje s različitim plesnim, kazališnim i drugim autorima i grupama poput: Irme Omerzo, festivala Improspekcije (Zrinke Šimičić Mihanović i Sonje Pregrad), Mile Pavićević i Maria Kikaša, Selme Banich, CDU (Centra za dramsku umjetnost), BLOK (Lokalne baze za oživljavanje kulture), Olivera Frljića, Matije Ferlina, Aleksandre Janeve Imfeld, Andreje Kulunčić, itd. Potpisnica je nekoliko koautorskih plesnih projekata. Povremeno daje satove suvremenog plesa i, u suradnji s ostalim članovima BADco., drži radionice u Hrvatskoj i inozemstvu. Završila je edukacijski program Centra za ženske studije u Zagrebu te upisala koreografski master program u sklopu sveučilišta Justus – Liebig – Universität, Gießen, Njemačka. Akademsko obrazovanje stječe diplomom na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

BADco. je kolaborativna izvedbena skupina koja radi u Zagrebu. Jezgru skupine čine: Ivana Ivković, Ana Kreitmeyer, Tomislav Medak, Goran Sergej Pristaš, Nikolina Pristaš i Zrinka Užbinec.

Od svog osnutka u 2000. godini, BADco. se kroz suradnju troje koreografa/plesača, dvoje dramaturga i jednog filozofa, uz producenta skupine, sistematično bavi istraživanjem protokola izvođenja, predstavljanja i gledanja strukturirajući svoje projekte unutar različitih formalnih i percepcijskih odnosa i sklopova. Rekonfiguracija etabliranih odnosa izvedbe i publike, propitkivanje perspektivnih datosti i arhitektonike izvedbe, problematizacija komunikacijskih struktura – sve to čini BADco. međunarodno relevantnim umjetničkim fenomenom i jedinstvenim izvedbenim doživljajem.

Skupina je do sada napravila slijedeće predstave i instalacije: Čovjek.Stolac (2000.), 2tri4 (2001.), Diderotov nećak ili krv nije voda (2001.), Solo Me (2002.), Rebro kao zeleni zidovi (2002.), Walk This Way (2003.), Misa (za predizbornu šutnju) (2003.), Deleted Messages (2004.), Fleshdance (2004.), memories are made of this… izvedbene bilješke (2006.), Stanje br. 2 (2006.), Promjene (2007), 1 siromašan i jedna 0 (2008), Liga vremena (2009.), POLUINTERPRETACIJE ili kako objasniti suvremeni ples nemrtvom zecu (2010.), Točka sabiranja (2010.), Odgovornost za viđeno: Priče iz negativnog prostora (2011.), Tamno i natrag (2012.), TVolution will not be televised (2013.), Dodatak histerije, ubrzanja… – melodrama (2013.), Strgane izvedbe (2013.), Manje zlo (2014.), Crtač (2015.), Stranac (2015.), Spore (2016.), Ispravci ritma (2017.), Vremenske bombe (2017.), Iskop (2018.), Nemogući plesovi (2019.), rePUBLIKA U ORKESTRU (2019.) i Rad panike (2020.).

Predstave i instalacije BADco. izvedene su u: Zagrebu, Dubrovniku (Art radionica Lazareti), Rijeci (Male scene, Drugo More, Riječke ljetne noći), Puli (MKFM), Osijeku (Barutana, HNK Osijek), Umagu (Zlatni lav), Zadru (Zadar snova, Monoplay festival), Karlovcu (Free Dance Festival), Sisku (KKV), Rovinju (Blitz festival), Splitu (Dom omladine), Pragu (Dance Zone, 4+4 Days in Motion), Varšavi (Rozdroze Festival), Londonu (The Place/Aerowaves, Chelsea Theater), Greifswaldu (Tanztendänzen), Amsterdamu (Julidans), Luksemburgu (Coeur des Capucines), Sibiu (International Theatre Festival), Bergenu (BIT, Oktoberdans), New Yorku (PS122, La MaMa), San Diegu (Sushi), Berlinu (Podewill, Sophiensalle / Tanz im August, Volksbühne), Beču (Tanzquartier Wien, GarageX), Ljubljani (Cankarjev dom/Exodos, Aksioma, Stara Elektrarna / Maska), Sarajevu (Narodno kazalište Sarajevo / Dani hrvatske kulture), Novom Sadu (Infant, Balkan Dance Platform, PerArt / Srpsko narodno pozorište), Beogradu (Kondenz Festival, BITEF teatar / TkH), Piranu (Tartini theatre), Ateni (BYCEM, Kulturni centar Onassis), Talinu (Kanuti Gildi Saal), Klaipedi, Gdansku, Liepaji, Kopru, Podgorici (FIAT), Skopju (Balkan Dance Platform), Stuttgartu (Treffpunkt), Rigi (Homo Novus), Constanti, Regensburgu (Donumenta), Grazu (Steirischer Herbst), Odessi, Istanbulu, Madridu (In-presentable), Tromsu (Radstua), Exeteru, Bathu, Lincolnu (LPAC), Ankari, Roubaixu (Les Reperages), Kopenhagenu (Metropolis Biennalen), Goteborgu (SKOGEN), Skegnessu, Ghentu (CAMPO nieuwpoort), Akçakoci, Ünye, Çamlıhemşinu, Hopi, Batumiju, Štokholmu (Orionteatern, Theater Guillotine, MDT), Veneciji (54th Venice Biennale), Kortrijku (BUDA), Caenu (Centre Chorégraphique National de Caen), Bilbau (Alhóndiga)…

  • Ivana Ivković

    Ivana Ivković je diplomirala na odsjeku dramaturgije na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Bivša je glavna urednica časopisa Frakcija (2008.-2012.) i koordinatorica programa Centra za dramsku umjetnost. Objavljuje u nizu hrvatskih i stranih publikacija (Vijenac, Kretanja, Maska, The Drama Review, TkH…). Suautorica je niza umjetničkih projekata BADco. od 2004. Redovito sudjeluje na međunarodnim festivalima, simpozijima i konferencijama.

  • Ana Kreitmeyer

    Ana Kreitmeyer (1977.) plesna je umjetnica i izvođačica, članica je izvedbenog kolektiva BADco.

    Interes za tijelo provodi kroz različite prakse, od izvođačke do koreografske, od pedagoške do društvene. Kao ko-autorica djeluje kroz kolektiv BADco. od 2003. godine, a samostalno razvija nekoliko koreografskih radova. Autorica je predstava Prema početku, Zastoji, Točka sabiranja, KontAkt 1, Pijane šume i kratke koreografije Možda jednom.

    Angažirana je u polju javnog djelovanja plesne scene u Zagrebu, dugi niz godina djeluje kroz upravna tijela Udruge plesnih umjetnika Hrvatske, trenutno je na poziciji predsjednice udruge.

    Certificirana je voditeljica ContaKids metode.

    Paralelno s radom u polju plesne umjetnosti stječe akademsko obrazovanje završenim Edukacijsko - rehabilitacijskim fakultetom u Zagrebu.

  • Tomislav Medak

    Tomislav Medak je filozof s posebnim interesom za političku filozofiju, medijsku teoriju i estetiku. Koordinator je teorijskog programa i izdavačkih aktivnosti u Multimedijalnom institutu u Zagrebu.

    Zagovornik je slobodnog softvera i slobodne kulture. Voditelj je hrvatskog projekta lokalizacije Creative Commons licenci. Digitalni je knjižničar-amater projekta Memory of the World. Aktivist je inicijative Pravo na grad.

    Član je kazališne skupine BADco.

    Više možete saznati na njegovoj osobnoj stranici koja uključuje i niz tekstova.

  • Goran Sergej Pristaš

    Dramaturg i profesor na Akademiji dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu. Suosnivač i član BADco.-a, kolektiva za izvedbene umjetnosti. Predsjednik Osnivačkog odbora centra za umjetnička istraživanja pri Sveučilištu u Zagrebu. Programski koordinator u Centru za dramsku umjetnost (CDU) od 1995. do 2000. Predsjednik Odbora CDU-a od 2000. do 2007. Prvi glavni urednik (1996.-2007.) Frakcije, časopisa za izvedbene umjetnosti.

    Jedan od pokretača projekta Zagreb – Kulturni kapital Europe 3000. S vlastitim i suradničkim projektima (BADco., Frakcija) sudjelovao je na Venecijanskom biennaleu 2011., Documenti 12, ARCO-u te brojnim festivalima i konferencijama. Od 1990. do 1992. bio je direktor SKUC teatra. 1993. dramaturg i član umjetničkog vijeća &TD teatra. Od 1994. do 1999. dramaturg je kazališne skupine Montažstroj. Napisao je nekoliko kratkih scenarija za dokumentarne filmove koji su osvojili nagrade na međunarodnim festivalima. Kao dramaturg, sudjelovao je u mnogim plesnim i kazališnim produkcijama.

    S Bojanom Cvejić uredio Parallel Slalom. A Lexicon Of Non-aligned Poetics, TkH, Beograd / CDU, Zagreb, 2013. i Tomislavom Medakom Time and (In)Completion: Images And Performances Of Time In Late Capitalism, BADco., Zagreb 2014.

  • Nikolina Pristaš

    Nikolina Pristaš je plesačica, koreografkinja, suosnivačica izvedbenog kolektiva BADco. i docentica na odsjeku plesa Akademije dramskih umjetnosti u Zagrebu. 

    Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (Engleski jezik i književnost i Komparativnu književnost), završila osmogodišnji program plesne Škole Ane Maletić u Zagrebu.

    Od 2000.g. do danas sve svoje umjetničke interese ostvaruje kroz suradnju s članovima kolektiva BADco. i njihovim brojnim umjetničkim suradnicima. Razlozi tome su mnogi: od prijateljstva do dijeljenog etosa rada i ideoloških uvjerenja preko sklonosti eksperimentiranju, želje za učenjem i pomicanjem granica vlastitog razumijevanja izvedbe, plesa, koreografije, teatra, suradnje.

    Specifičnost umjetničkih uvida i znanja proizvedenih u BADco. kroz niz kazališno-plesnih predstava, video instalacija, tematskih simpozija, umjetničkih radionica i nekolicinu tiskanih publikacija omogućili su Nikolini pozive s nekih od prestižnih umjetničkih akademija i škola u Europi da gostuje kao predavačica i ostvaruje umjetničke projekte u nastavnoj praksi (npr. Justus Liebig University – Giessen, P.A.R.T.S. – Brisel, The Danish National School for Performing Arts – Kopenhagen…).

  • Zrinka Užbinec

    Zrinka Užbinec je plesna umjetnica i izvođačica s koreografskim interesom. Članica je kolaborativne izvedbene skupine BADco. Formalno plesno obrazovanje stječe završenom Školom suvremenog plesa Ane Maletić te nastavlja s neformalnim obrazovanjem pohađajući brojne radionice u zemlji i inozemstvu iz suvremenog plesa, ali i srodnih mu izvedbenih i teorijskih područja. Do 2013. godine, bila je jedna od koordinatorica Eksperimentalne slobodne scene, ekscene, nezavisne organizacije za promicanje plesne i drugih izvedbenih umjetnosti. Surađuje s različitim plesnim, kazališnim i drugim autorima i grupama poput: Irme Omerzo, festivala Improspekcije (Zrinke Šimičić Mihanović i Sonje Pregrad), Mile Pavićević i Maria Kikaša, Selme Banich, CDU (Centra za dramsku umjetnost), BLOK (Lokalne baze za oživljavanje kulture), Olivera Frljića, Matije Ferlina, Aleksandre Janeve Imfeld, Andreje Kulunčić, itd. Potpisnica je nekoliko koautorskih plesnih projekata. Povremeno daje satove suvremenog plesa i, u suradnji s ostalim članovima BADco., drži radionice u Hrvatskoj i inozemstvu. Završila je edukacijski program Centra za ženske studije u Zagrebu te upisala koreografski master program u sklopu sveučilišta Justus – Liebig – Universität, Gießen, Njemačka. Akademsko obrazovanje stječe diplomom na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.