25 / 11 / 2018
RADIONICA
BADco. će ponovno ugostiti Andersa Paulina koji će održati radionicu za studente u Zagrebu kao nastavak istraživačkog procesa Grad, rad u sklopu projekta Rad panike kojim BADco. u suradnji s nizom umjetnika mlađe generacije tematizira ili čini vidljivom problematiku rada bez stvaranja u društvu i u umjetnosti.
02.-06.12.2018 @ Akademija dramske umjetnosti u Zagrebu
U radionici sudjeluju studenti dramaturgije i plesa Akademije dramske umjetnosti iz Zagreba te studenti glume i medija Akademije primjenjenih umjetnosti iz Rijeke u pratnji Nataše Antulov kao nastavak suradnje BADco. s ove dvije akademske institucije.
Radionica će se baviti likom dvostrukog odnosa sebe i drugog. Krećući od pojmova poetskog imaginarija njemačkog pjesnika Friedricha Hölderlina razmatrat ćemo različite perspektive dramaturgije kao organizacije ritma između onoga-što-jest i onoga-što-nije.
Anders Paulin je režirao preko 30 predstava, u kazalištima kao što su: Nationaltheatret u Oslu, Deutsches Schauspielhaus u Hamburgu, Stockholm City Theatre, Theater Basel i The Royal Theatre u Kopenhagenu. Ne-mimetski protokoli i performativni alati su tematske figure koje se provlaće kroz njegov rad, uz fokus na narativnost i izvođač kao sučelje i medij. Paulin predaje na Uniarts u Stockholmu, The Danish School of Performing Arts i KhiO u Oslu. Proteklih par godina radi na akumulirajućem arhivu/izvedbi Three White Soldiers zajedno s Johanom Forsmanom. U priprmi je njegova publikacija Twin Figure of Mimesis u dijalogu s Bojanom Cvejić, Benjaminom Noysem, Goranom Sergejem Pristašem, Peggy Phelan i Austinom Grossom koju u studenom 2018. izdaje Skogen, Göteborg.
Hvala Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu na podršci.
-------------------------------------------------------------------------------
Rad panike trogodišnji je koreografski istraživačko produkcijski proces zagrebačkog izvedbenog kolektiva BADco. koji kreće od stjecanja uvida u konstelacije prevencije izvanrednih stanja iz perspektive rada koji je u paradoksalnom odnosu prema proizvodnji – proizvodi poništenje. Naslov Rad panike korespondira s naslovom hrvatskog prijevoda knjige Grad panike Paula Virilia u kojoj autor, između ostalog, dovodi u blizinu logike stvaranja bez stvaranja u društvu i u umjetnosti. Dok terorizam, s jedne strane, proizvodi događaje kao nesreće, kao poništenja kontinuiteta, rad sigurnosti proizvodi dvostruko poništenje, negaciju negacije, gotovo estetsku operaciju na površini transparentnog grada, grada preosvjetljenog i nadgledanog, ali i grada koji proizvodi paniku kako kontrolom javnih prostora, tako i razgraničenjima među društvenim skupinama, zatvaranjem prema imigrantima i redistribucijom tijela u prostoru. Istovremeno s porastom rada u polju sigurnosti raste opća društvena nesigurnost – nestabilnost zapošljavanja, imaginiranje prijetnji, katastrofični scenariji... Grad je danas postao neobičnom kombinacijom muzejskog i kazališnog dispozitiva – (nad)gledani i kurirani teatar operacija.
Kad je riječ o umjetničkim pristupima ovoj temi uglavnom dominiraju različiti oblici analiza prostorne organizacije tijela i društvenih koreografija. Naša je želja skrivene procese i odnose učiniti vidljivim mijenjajući im vremenske parametre pa će za formate ovog projekta biti odlučujuće prije svega njihove temporalne odrednice. Projekt pretpostavlja tri faze rada 2018.-2020. – radioničku, istraživačku i produkcijsku, a uključuje veći broj umjetnika – plesača, koreografa, glumaca, dramaturga i likovnjaka – uglavnom mlađe generacije.
Projekt BADco. i Drugog mora Rad panike odvija se u okviru programskog pravca Dopolavoro projekta Rijeka 2020 - Europska prijestolnica kulture, uz podršku Ministarstva kulture i Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba. Rad BADco. podržava Zaklada Kultura nova.
25 / 11 / 2018
RADIONICA
BADco. će ponovno ugostiti Andersa Paulina koji će održati radionicu za studente u Zagrebu kao nastavak istraživačkog procesa Grad, rad u sklopu projekta Rad panike kojim BADco. u suradnji s nizom umjetnika mlađe generacije tematizira ili čini vidljivom problematiku rada bez stvaranja u društvu i u umjetnosti.
02.-06.12.2018 @ Akademija dramske umjetnosti u Zagrebu
U radionici sudjeluju studenti dramaturgije i plesa Akademije dramske umjetnosti iz Zagreba te studenti glume i medija Akademije primjenjenih umjetnosti iz Rijeke u pratnji Nataše Antulov kao nastavak suradnje BADco. s ove dvije akademske institucije.
Radionica će se baviti likom dvostrukog odnosa sebe i drugog. Krećući od pojmova poetskog imaginarija njemačkog pjesnika Friedricha Hölderlina razmatrat ćemo različite perspektive dramaturgije kao organizacije ritma između onoga-što-jest i onoga-što-nije.
Anders Paulin je režirao preko 30 predstava, u kazalištima kao što su: Nationaltheatret u Oslu, Deutsches Schauspielhaus u Hamburgu, Stockholm City Theatre, Theater Basel i The Royal Theatre u Kopenhagenu. Ne-mimetski protokoli i performativni alati su tematske figure koje se provlaće kroz njegov rad, uz fokus na narativnost i izvođač kao sučelje i medij. Paulin predaje na Uniarts u Stockholmu, The Danish School of Performing Arts i KhiO u Oslu. Proteklih par godina radi na akumulirajućem arhivu/izvedbi Three White Soldiers zajedno s Johanom Forsmanom. U priprmi je njegova publikacija Twin Figure of Mimesis u dijalogu s Bojanom Cvejić, Benjaminom Noysem, Goranom Sergejem Pristašem, Peggy Phelan i Austinom Grossom koju u studenom 2018. izdaje Skogen, Göteborg.
Hvala Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu na podršci.
-------------------------------------------------------------------------------
Rad panike trogodišnji je koreografski istraživačko produkcijski proces zagrebačkog izvedbenog kolektiva BADco. koji kreće od stjecanja uvida u konstelacije prevencije izvanrednih stanja iz perspektive rada koji je u paradoksalnom odnosu prema proizvodnji – proizvodi poništenje. Naslov Rad panike korespondira s naslovom hrvatskog prijevoda knjige Grad panike Paula Virilia u kojoj autor, između ostalog, dovodi u blizinu logike stvaranja bez stvaranja u društvu i u umjetnosti. Dok terorizam, s jedne strane, proizvodi događaje kao nesreće, kao poništenja kontinuiteta, rad sigurnosti proizvodi dvostruko poništenje, negaciju negacije, gotovo estetsku operaciju na površini transparentnog grada, grada preosvjetljenog i nadgledanog, ali i grada koji proizvodi paniku kako kontrolom javnih prostora, tako i razgraničenjima među društvenim skupinama, zatvaranjem prema imigrantima i redistribucijom tijela u prostoru. Istovremeno s porastom rada u polju sigurnosti raste opća društvena nesigurnost – nestabilnost zapošljavanja, imaginiranje prijetnji, katastrofični scenariji... Grad je danas postao neobičnom kombinacijom muzejskog i kazališnog dispozitiva – (nad)gledani i kurirani teatar operacija.
Kad je riječ o umjetničkim pristupima ovoj temi uglavnom dominiraju različiti oblici analiza prostorne organizacije tijela i društvenih koreografija. Naša je želja skrivene procese i odnose učiniti vidljivim mijenjajući im vremenske parametre pa će za formate ovog projekta biti odlučujuće prije svega njihove temporalne odrednice. Projekt pretpostavlja tri faze rada 2018.-2020. – radioničku, istraživačku i produkcijsku, a uključuje veći broj umjetnika – plesača, koreografa, glumaca, dramaturga i likovnjaka – uglavnom mlađe generacije.
Projekt BADco. i Drugog mora Rad panike odvija se u okviru programskog pravca Dopolavoro projekta Rijeka 2020 - Europska prijestolnica kulture, uz podršku Ministarstva kulture i Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba. Rad BADco. podržava Zaklada Kultura nova.