05 / 02 / 2016
WORKSHOP
BADco. A Lesser Evil, photo: Dinko Rupčić[/caption]
Članovi BADco. Nikolina Pristaš, Goran Sergej Pristaš i Zrinka Užbinec vode radionicu na prestižnoj plesnoj školi u sklopu programa P.A.R.T.S. Research Studios' Cluster #2: Vrijeme i ritam koji su koncipirali i vode Bojana Cvejić i Tom Engels.
08.-19.02.2016. @ P.A.R.T.S., Brisel, Belgija
Radionica se temelji se na preokupaciji BADco. takozvanom ritam-analizom (Henri Lefebvre) i uvelike je usmjerena na eksperimentiranje sa setom raznovrsnih odnosa koji nastaju između ritmičkih obrazaca, vibracija i frekvencija, kao i različitim načinima mjerenja vremena. Nadalje, jedan od mitoloških toposa diskursa o plesu je upravo stremljenje tijela da ostvari stanje potpune uronjenosti u čin plesa. Ovaj koreografski prijedlog je pokušaj da se zanemari romantičarski koncept tijela kao generatora kretanja i da se usredotoči na sposobnost tijela da posreduje, ali i da se odupre različitim serijama pokreta, pogleda i vibracija koje povezuju i žive i nežive posrednike kroz ustrojstvo, prijevod, kompoziciju, itd.
05 / 02 / 2016
WORKSHOP
BADco. A Lesser Evil, photo: Dinko Rupčić[/caption]
Članovi BADco. Nikolina Pristaš, Goran Sergej Pristaš i Zrinka Užbinec vode radionicu na prestižnoj plesnoj školi u sklopu programa P.A.R.T.S. Research Studios' Cluster #2: Vrijeme i ritam koji su koncipirali i vode Bojana Cvejić i Tom Engels.
08.-19.02.2016. @ P.A.R.T.S., Brisel, Belgija
Radionica se temelji se na preokupaciji BADco. takozvanom ritam-analizom (Henri Lefebvre) i uvelike je usmjerena na eksperimentiranje sa setom raznovrsnih odnosa koji nastaju između ritmičkih obrazaca, vibracija i frekvencija, kao i različitim načinima mjerenja vremena. Nadalje, jedan od mitoloških toposa diskursa o plesu je upravo stremljenje tijela da ostvari stanje potpune uronjenosti u čin plesa. Ovaj koreografski prijedlog je pokušaj da se zanemari romantičarski koncept tijela kao generatora kretanja i da se usredotoči na sposobnost tijela da posreduje, ali i da se odupre različitim serijama pokreta, pogleda i vibracija koje povezuju i žive i nežive posrednike kroz ustrojstvo, prijevod, kompoziciju, itd.