Antitijela / Antibodies, 30.10., 02.-03.11.2015. @ Centar za kulturu Novi Zagreb

BADco. poziva sve znatiželjnike da se na uključe i okušaju u otvorenim treninzima-prezentacijama u sklopu umjetničko istraživačkog projekta Antitijela. 30.10.2015. 15:30 - 19:00 02.11.2015. 15:30 - 19:00 - na engleskom jeziku 03.11.2015. 15:30 - 19:00 - na engleskom jeziku Lokacija: Centar za kulturu Novi Zagreb Projekt Antitijela je višemjesečni projekt s fokusom na analizu i kritičko-povijesnu kontekstualizaciju temeljnih koreografsko-plesačkih propozicija koje su realizirane kroz minulih petnaest godina rada BADco., zatim na razmjenu tih poetičkih preokupacija s mlađom generacijom plesnih umjetnica te rad na eksperimentalnom formatu izvedbe-predavanja kojom bi se ta znanja i iskustva prenijela široj publici. Gotovo sve koreografije BADco. izgrađene su metodom bavljenja problemom - od “otpora” u plesu, montažnog tijela, kompozicije koreografije kao kompozicije dekonstruktivističke arhitekture do melodramatske koreografija, radnog tijela, tijela slapstick-a, tijela uvezanog u tehnološki okoliš i sl. Ti problemi su uvijek izlazili iz stvaralačkih i idejnih prekupacija svakog procesa pa je tako svaki proces pretpostavljao i potragu za adekvatnim koreografskim vokabularom i kompozicijskim odlukama. Otklon u našoj poetici jednim dijelom je stoga i rezultat tog specifičnog koreografskog pristupa izvedbenom tijelu koji odudara od dominantnih tendencija koje naglašavaju primarnost, prirodnost, lakoću i fluidnost plesnog pokreta nad tijelom kakvo je formirano kroz i formira šire društvene okvire organizacije tjelesnog kretanja, tzv. "socijalnu koreografiju" kakvu susrećemo u polju rada, društvene prakse, kulturne reprezentacije ili interakcije s tehnologijama. U našoj poetici tjelesno polazište za kretanje rezultat je kritičke refleksije o društvenoj uvjetovanosti tijela u pokretu. Antitijela su realizirana kroz seriju laboratorija tijekom 2015. godine: u ožujku kada smo kroz mjesec dana radili na analizi i prijenosu koreografskih propozicija s plesnim umjetnicama Mateom Bilosnić, Ivom Hladnik i Josipom Štulić;  u srpnju kroz suradnju s renomiranom teoretičarkom plesa Bojanom Cvejić čiji je tekst o koreografijama BADco. i potakao ovaj arheološki poduhvat; te u završnoj fazi rada u listopadu/studenom kada nam se pridružuje plesačica i istraživačica Bertha Bermudez, bivša plesačica kompanija Emio Greco | Pieter C. ScholtenThe Forsythe Company. badco_responsibility-for-things-seen_photo_dinko_rupcic_4 BADco. invites all interested to take part in open training-presentation sessions within the artistic research project Antibodies. 30.10.2015 15:30 - 19:00 - in Croatian 02.11.2015 15:30 - 19:00 - in English 03.11.2015 15:30 - 19:00 - in English Location: Center for Culture Novi Zagreb The project Antibodies spends several months focusing on the analysis and critical-historical contextualization of the key propositions of choreographic/dance propositions of the past fifteen years of BADco.'s activity, on the exchange of these preoccupations with a younger generation of dancers, and on the experimental format of lecture-performance that could share these skills and experiences with a wider audience. Almost all of BADco.'s choreographies have been composed starting from a problem - from "resistance" in dance, the edited body, composition of choreography as composition of deconstructivist architecture, then towards melodramatic choreography, the working body, the body of slapstick, the body as tied into its technological environment, etc. These problems have always been a part of creative and idea preoccupations of every artistic process, and so has every process assumed a search for an adequate choreographic vocabulary and compositional decisions. This inclination of our poetics is partially also a result of a specific choreographic approach to the performing body - one that contrasts dominant tendencies that emphasize the primacy, naturalness, lightness and fluidity of dance movement over a body formed through and forming wider social frameworks organized by the movement of bodies, that is, "social choreography" as recognized in labor, social practices, cultural representation or interaction with technology. Our poetics find the physical motivation for movement in critical reflection on social conditioning of the moving body. Antibodies have been realized through a series of laboratories during 2015: in March we spent four weeks working on analysis and transfer of choreographic propositions with dancers Matea Bilosnić, Iva Hladnik and Josipa Štulić; in July in collaboration with renown dance theoreticianBojana Cvejić whose text on BADco.'s choreographies had motivated this archeological endeavor; and in this final phase in October/November we're joined by dancer and researcher Bertha Bermudez,former dancer of companies Emio Greco | Pieter C. Scholten and The Forsythe Company.

Antitijela / Antibodies, 30.10., 02.-03.11.2015. @ Centar za kulturu Novi Zagreb

BADco. poziva sve znatiželjnike da se na uključe i okušaju u otvorenim treninzima-prezentacijama u sklopu umjetničko istraživačkog projekta Antitijela. 30.10.2015. 15:30 - 19:00 02.11.2015. 15:30 - 19:00 - na engleskom jeziku 03.11.2015. 15:30 - 19:00 - na engleskom jeziku Lokacija: Centar za kulturu Novi Zagreb Projekt Antitijela je višemjesečni projekt s fokusom na analizu i kritičko-povijesnu kontekstualizaciju temeljnih koreografsko-plesačkih propozicija koje su realizirane kroz minulih petnaest godina rada BADco., zatim na razmjenu tih poetičkih preokupacija s mlađom generacijom plesnih umjetnica te rad na eksperimentalnom formatu izvedbe-predavanja kojom bi se ta znanja i iskustva prenijela široj publici. Gotovo sve koreografije BADco. izgrađene su metodom bavljenja problemom - od “otpora” u plesu, montažnog tijela, kompozicije koreografije kao kompozicije dekonstruktivističke arhitekture do melodramatske koreografija, radnog tijela, tijela slapstick-a, tijela uvezanog u tehnološki okoliš i sl. Ti problemi su uvijek izlazili iz stvaralačkih i idejnih prekupacija svakog procesa pa je tako svaki proces pretpostavljao i potragu za adekvatnim koreografskim vokabularom i kompozicijskim odlukama. Otklon u našoj poetici jednim dijelom je stoga i rezultat tog specifičnog koreografskog pristupa izvedbenom tijelu koji odudara od dominantnih tendencija koje naglašavaju primarnost, prirodnost, lakoću i fluidnost plesnog pokreta nad tijelom kakvo je formirano kroz i formira šire društvene okvire organizacije tjelesnog kretanja, tzv. "socijalnu koreografiju" kakvu susrećemo u polju rada, društvene prakse, kulturne reprezentacije ili interakcije s tehnologijama. U našoj poetici tjelesno polazište za kretanje rezultat je kritičke refleksije o društvenoj uvjetovanosti tijela u pokretu. Antitijela su realizirana kroz seriju laboratorija tijekom 2015. godine: u ožujku kada smo kroz mjesec dana radili na analizi i prijenosu koreografskih propozicija s plesnim umjetnicama Mateom Bilosnić, Ivom Hladnik i Josipom Štulić;  u srpnju kroz suradnju s renomiranom teoretičarkom plesa Bojanom Cvejić čiji je tekst o koreografijama BADco. i potakao ovaj arheološki poduhvat; te u završnoj fazi rada u listopadu/studenom kada nam se pridružuje plesačica i istraživačica Bertha Bermudez, bivša plesačica kompanija Emio Greco | Pieter C. ScholtenThe Forsythe Company. badco_responsibility-for-things-seen_photo_dinko_rupcic_4 BADco. invites all interested to take part in open training-presentation sessions within the artistic research project Antibodies. 30.10.2015 15:30 - 19:00 - in Croatian 02.11.2015 15:30 - 19:00 - in English 03.11.2015 15:30 - 19:00 - in English Location: Center for Culture Novi Zagreb The project Antibodies spends several months focusing on the analysis and critical-historical contextualization of the key propositions of choreographic/dance propositions of the past fifteen years of BADco.'s activity, on the exchange of these preoccupations with a younger generation of dancers, and on the experimental format of lecture-performance that could share these skills and experiences with a wider audience. Almost all of BADco.'s choreographies have been composed starting from a problem - from "resistance" in dance, the edited body, composition of choreography as composition of deconstructivist architecture, then towards melodramatic choreography, the working body, the body of slapstick, the body as tied into its technological environment, etc. These problems have always been a part of creative and idea preoccupations of every artistic process, and so has every process assumed a search for an adequate choreographic vocabulary and compositional decisions. This inclination of our poetics is partially also a result of a specific choreographic approach to the performing body - one that contrasts dominant tendencies that emphasize the primacy, naturalness, lightness and fluidity of dance movement over a body formed through and forming wider social frameworks organized by the movement of bodies, that is, "social choreography" as recognized in labor, social practices, cultural representation or interaction with technology. Our poetics find the physical motivation for movement in critical reflection on social conditioning of the moving body. Antibodies have been realized through a series of laboratories during 2015: in March we spent four weeks working on analysis and transfer of choreographic propositions with dancers Matea Bilosnić, Iva Hladnik and Josipa Štulić; in July in collaboration with renown dance theoreticianBojana Cvejić whose text on BADco.'s choreographies had motivated this archeological endeavor; and in this final phase in October/November we're joined by dancer and researcher Bertha Bermudez,former dancer of companies Emio Greco | Pieter C. Scholten and The Forsythe Company.